Ελληνικό Digital Μάρκετινγκ

Share This:

Digital marketing και Ελληνικές επιχειρήσεις

Οι επιχείρησης που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο και δεν είναι μέρος κάποια διεθνής αλυσίδας μάλλον έχουν ξεκινήσει να δημιουργούνται από ντόπιους Έλληνες που προσπάθησαν να είναι ενεργοί επιχειρηματικά. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχείρησης αντιμετωπίζουν με ένα αυξημένο σκεπτικισμό το ψηφιακό μάρκετινγκ είτε γιατί οι ιδρυτές τους ξεκίνησαν την ενασχόλησης τους σε μια εποχή εντελώς διαφορετική απ την δική μας σήμερα είτε γιατί πιστεύουν ότι δεν είναι καιρός για επιχειρηματικά ανοίγματα σε νέες καινοτομίες και μέσα που αντιμετωπίζουν ως αμφίβολα.

Ανεξάρτητα από το λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό το σίγουρο είναι ότι οι ελληνικές επιχείρησης που ακολουθιών αυτή την νοοτροπία αφήνουν ανεκμετάλλευτο ένα πολύ χρήσιμο και αποδοτικό μέσο μάρκετινγκ της σύγχρονης εποχής.

Σε αντίθεση με το ψηφιακό μάρκετινγκ οι περισσότερες σοβαρές επιχείρησης που δεν λειτουργούν ευκαιριακά στην αγορά έχουν υιοθετήσει το κλασικό μάρκετινγκ στην λειτουργιά ους ακόμα κι αν δεν το κάνουν με την επιστημονική προσέγγιση που θα έπρεπε.

ψηφιακό μαρκετινγκΈχοντας προφανώς στο νου τους ότι το κλασικό μάρκετινγκ που τόσα χρονιά ήταν εξαιρετικά αποδοτικό και επιτελούσε μια χαρά το ρολό φτάνει και περισσεύει για να προσελκύσει και σήμερα νέους πελάτες οι ελληνικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν το digital marketing σαν κάτι αχρείαστο και περιττό. Δεν είναι όμως έτσι καθώς οι εποχές έχουν αλλάξει τόσο ραγδαία που πλέον τίποτα δεν υπάρχει στην σύγχρονη ελληνική κοινωνία που να θυμίζει την ιδία κοινωνία πριν δέκα ή είκοσι χρονιά. Το αγοραστικό κοινό έχει άλλες ανάγκες σήμερα άλλες πεποιθήσεις και άλλες επιδιώξεις.

Οι άνθρωποι πλέον ζουν σε μια διαρκεί τρεχάλα να προλάβουν να ικανοποιήσουν υποχρεώσεις που πραγματικά δεν τελειώνουν ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι ο σύγχρονος αγοραστής δεν θα κάνει για κανένα λόγο τον κόπο να αφιερώσει πολύτιμο χρόνο στα μαγαζιά για να ψάξει αυτό που θέλει να αγοράσει. Ο σύγχρονος αγοραστής δρα στοχευόμενα αλλά σε καμία περίπτωση δεν παίρνει επιπόλαιες αποφάσεις. Επίσης το αγοραστικό κοινό πολύ περισσότερο σήμερα σε σχέση με τα προάγουμε να χρόνια δίνει μεγάλη σημασία στην τιμή του προϊόντος.

Σε αυτό φυσικά έχουν συμβάλλει τα μέγιστα οι οικονομικές συνθήκες που δεν επιτρέπουν στους Ελένες να ξοδέψουν πολλή. Αυτό ευλόγα σημαίνει ότι οι επιπλέον επιβαρύνσεις στην τιμή του προϊόντος από λειτουργικά έξοδα και κλασική διαφήμιση είναι τουλάχιστον απαγορευτικά. Αν σε όλα αυτά που ελληνικο digital μαρκετινγπροαναφέραμε συνυπολογίσετε και την εξαιρετική απήχηση που γνωρίζει το διαδίχτυο στις μέρες μας και όχι μόνο στους νέους αλλά και σε ανθρώπους μεγαλύτερους σε ηλικία που το χρησιμοποιούν είτε επαγγελματικά είτε σαν μέσο ψυχαγωγίας δεν μπορεί να μην αντιλαμβάνεστε ότι για να ανταποκριθείτε στα δεδομένα της νέας πραγματικότητας που δημιουργείται πρέπει να αναπτύξετε νέες δεξιότητες και να επεκτείνετε τις δραστηριότητες σας σε νέους τομείς για να μην μείνετε έκτος ανταγωνισμού. Το κλασικό μάρκετινγκ δεν είναι απαραίτητα μη αποτελεσματικό αλλά κοστίζει.

Δώστε λοιπόν την ευκαιρία στον εαυτό σας και στην επιχείρηση σας να χρησιμοποιήσει το ψηφιακό μάρκετινγκ μέσω του οποίου θα αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες για τους νέους σας πελάτες και θα προσελκύσετε και νέους και μάλιστα με αισθητά μικρότερο κόστος από όσο έχετε συνηθίσει να δαπανάτε ως τώρα. Δεν χάνετε απολύτως τίποτα να δοκιμάσετε. Για οποιαδήποτε βοήθεια μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!